Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

onsdag 12 december 2012

jul mys

Detta är lite av mitt jul pynt som jag har i min lägenhet med lite ljus.

Nu sitter jag i soffan och latar mig tills i morgon men att lyssna på Maroon 5 med PayHoon och tänker att jag ska bli bättre på att prata med folk.Diggar killarna och bakom er är mitt kök och jag sitter i mitt vardags rum just nu.

Här se ni ett penna- fodral(gul-blommit) som jag har gjort en gång i tiden när jag gick på gymnasiet kommer i håg att jag jag gjorde ett till min SO/ENG lärare MONIKA.De andra i klassen trodde att jag fjäskade när jag gav de sa;här det är inte för jag vill ha högre betyd bara ville göra nått till dig.Hon blev glad av de.Vet inte vad mina klass kompisar tänkte på?En konstig tjej som gör ett penna-fodral.Den gröna väskan som är en av mina bröllops väskor som jag har använt nu i år på två bröllop. 
Och nu avslutar jag med låten: Oh happy day som är i filmen sister act 2.Ni måste höra den låten för i mitten kommer en härlig höjning som jag tycker om mycket.

1 kommentar:

  1. Sköna DU.....men slingan har du glömt att tända ser jag ;)

    SvaraRadera